Thursday 16 May 2013

Kapal terbang US Air terhempas


Hollywood USA: Satu kejadian yang agak susah utk diterima akal telah berlaku pada pukul 11.30pg, iaitu sebuah kapal terbang telah mengalami kerosakan enjin dan telah menjunam jatuh pada ketinggian 60,000 kaki. Namun terdapat 5 orang penumpang didalam nye tetapi terdapat hanya 4 beg parachute.Penumpang pertama berkata : ''aku Dato Lee Chong Wei dan kalau aku mati belum ada yang betul2 layak memenangi All England". Lalu dia telah mengambil beg parachut pertama dan terus terjun.

Penumpang Kedua pula berkata "aku hillary clinton,bekas wanita pertama US dan aku adalah senator New York. Dia pula mengambil satu beg dan terus terjun

Penumpang ketiga terus menyampuk : ahhhhh...aku president US! george W. Bush dan aku punya tanggungjawab yang berat untuk menjaga sebuah negara" dia terus menyentap beg dan terus terjun.

Penumpang keempat " adalah Ust. Azhar Idrus lalu telah berkata kepada penumpang ke lima iaitu seorang budak berumur 10 tahun. :SAYA SEORANG MUSLIM DAN SAYA HANYA BERSERAH KEPADA  ALLAH untuk menentukan hidup & mati saya. Adik ambillah beg parachute yang terakhir ini

Budak 10 tahun itu menjawab: Jangan bimbang ada 1 lg beg parachute untuk Ust...President terpandai dalam sejarah US tu terambil beg skolah saya

No comments :

Post a Comment